۲ سریال رمضانی با تأخیر به آنتن می‌رسند!

سریال “رعد و برق” با یک روز تأخیر از ۲۶ فروردین‌ماه آغاز می‌شود و مجموعه “یاور” شبکه سه به دلیل پخش فوتبال دقایقی دیرتر خودش را به آنتن می‌رساند.

به گزارش پایگاه خبری شنیدستم، همان‌طور که با شروعِ روز اول ماه مبارک رمضان، برنامه سحرِ شبکه‌های سیما روی آنتن رفت، برنامه‌های افطار شبکه‌ها نیز بنابر برنامه اعلام شده در شبکه یک، دو، پنج و قرآن و دو برنامه ضبطی “زندگی پس از زندگی” شبکه چهار و “کتاب باز” شبکه نسیم پخش خواهند شد.

** در این میان شبکه سه به دلیل پخش فوتبال، از فردا ویژه برنامه افطار خودش را به آنتن می‌رساند. بنابراین “مثل ماه” با اجرای رسالت بوذری از فردا شب به آنتن خواهد رسید.

این اتفاق در برخی از سریال‌های تلویزیونی هم افتاده است. سریال “رعد و برق” بهروز افخمی با یک روز تأخیر از فردا پنجشنبه 26 فروردین‌ماه آغاز می‌شود. سریالی که قرار بود از امشب مثل دیگر سریال‌ها پخش خودش را شروع کند به دلیل مشکلات فنی، به آنتن اولین شب ماه مبارک رمضان نرسید.

پیگیری‌های خبرنگار شنیدستم نشان می‌دهد، “یاور” شبکه سه هم به دلیل پخش فوتبال با چند دقیقه تأخیر به آنتن می‌رسد و مخاطبان علاقه‌مند به سریال‌های رمضانی، می‌توانند این مجموعه تلویزیونی را هم از ساعت 21 دنبال کنند. 

تأخیر و تعویق در پخش این دو سریال باعث شد، سریال‌های شبکه یک و دو سیما را هم پیگیری کنیم. سعید سعدی تهیه‌کننده فصل چهارم سریال “بچه مهندس” که از شبکه دو سیما پخش می‌شود در گفت‌وگویی با شنیدستم  اعلام کرد که این سریال سر موقع اعلام شده یعنی ساعت 21:30 پخش می‌شود و شبکه یک هم بنابر زمانِ اعلام شده، 22:15 دقیقه سریال “احضار” علیرضا افخمی را روی آنتن خواهد برد.

علاوه بر نقاط ضعف و قوتِ فنی سریال‌ها و جذاب بودن یا نبودنِ آن برای مخاطبان تلویزیون، منتقدین و رسانه‌ای‌ها، این انتظار می‌رود شبکه‌های تلویزیونی در هر صورت تلاش کنند آن بی‌نظمی‌های کنداکتورِ پخش سریال‌های نوروزی تکرار نشود و کنداکتور منظمی را در ماه رمضان داشته باشند تا مخاطب بداند سریال و یا برنامه مورد علاقه‌اش را در زمانِ اعلام شده، دنبال کند.

سریال‌های “رعد و برق” با موضوع سیل نوروزی ساعت 23، “یاور” در ژانر معمایی و با تم جوانمردی 20:45 (بعد از اذان مغرب و عشاء)، “احضار” با موضوعی ماورایی (21:30) و “بچه مهندس 4” (21:30)در ژانر درام و با محوریت شخصیتی به نام جواد جوادی، رمضان 1400 به روی آنتن شبکه‌های تلویزیونی می‌روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *