از فتح سومین قهرمانی تا جوایز انفرادی؛ جام قهرمانی بر فراز دستان بچه‌های پارسی/ ساحلی‌بازان ایران عناوین برتر آسیا را درو کردند

علاوه‌بر قهرمانی تیم ملی فوتبال‌ساحلی ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا، مسلم مسیگر بهترین بازیکن و سیدمهدی میرجلیلی بهترین دروازه‌بان تورنمنت لقب گرفتند.

به گزارش شنیدستم، از ساعت ۱۷:۰۰ امروز _یک‌شنبه ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ تیم‌های ملی فوتبال‌ساحلی ایران و ژاپن در فینال رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا برابر هم قرار گرفتند و پس از پایان سه‌وقت ۱۰ دقیقه‌ای، این شاگردان علی نادری بودند که توانستند سامورایی‌ها را در سیلاب قیچی‌برگردان‌های خود غرق کنند و برای سومین‌بار عنوان قهرمانی قاره‌کهن را به‌دست آوردند.

تیم ملی فوتبال‌ساحلی ایران درحالی موفق به کسب مقام قهرمانی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا شد که پیش‌تر سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ این عنوان را به‌دست آورده بود و حالا پس از شش‌سال در سومین فینال به سومین قهرمانی رسید تا آمار صددرصد پیروزی خود در بازی‌های پایانی جام ملت‌های آسیا را حفظ کند. نکته مهم‌تر اینکه ساحلی‌بازان ایران دو قهرمانی دیگر را نیز با پیروزی مقابل ژاپن به‌دست آورده بودند.

در پایان بازی فینال نیز مراسم اهدای جام و معرفی برترین بازیکنان تورنمنت برگزار شد و سیدمهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال‌ساحلی ایران به‌عنوان بهترین گلر جام انتخاب شد و عنوان بهترین بازیکن تورنمنت نیز به مسلم مسیگر کاپیتان تیم ملی ایران رسید. البته در بخش آقای‌گل ساحلی‌بازان ایران بی‌نصیب ماندند و تاکویا آکاگومای ژاپنی این جایزه را دریافت کرد.

ملی‌پوشان فوتبال‌ساحلی کشورمان چند ماه قبل نیز در مسابقات جام بین‌قاره‌ای با پیروزی برابر برزیل پرمدعا به قهرمانی رسیده بودند و در دومین تورنمنت خود یک جام دیگر را بالای سر برده و به مردم ایران تقدیم کردند؛ شاگردان علی نادری شایسته‌ترین تیم برای این افتخارآفرینی‌ها بودند و نخستین قهرمانی یک‌رشته تیمی ایران در سال ۱۴۰۲ را در ایام تعطیلات نوروزی رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *