آیت‌الله رییسی: قوای سه‌گانه بر تحقق شعار سال و خدمت خالصانه به مردم تمرکز می‌کنند

رییس جمهور به رهبر معظم انقلاب و مردم اطمینان داد که هر سه قوه با همدلی و هم‌افزایی از حاشیه‌ها پرهیز، و بر متن که تحقق شعار سال و گره‌گشایی از زندگی مردم و خدمت خالصانه به آنان است، تمرکز کنند.

به گزارش شنیدستم، رهبر معظم انقلاب روز شنبه دوم اردیبهشت ماه در بخشی از خطبه نماز عید فطر، همکاری، همدلی و هم افزایی سه قوه را یک راهبرد بسیار مهم و اساسی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور بیان کردند و افزودند: اگر قوای مقننه، مجریه و قضاییه به‌طور کامل همکاری کنند، کارها به هیچ وجه گره نمی‌خورد. خودِ مسئولان و مدیران این قوا می‌دانند که این همکاری و هم‌افزایی چگونه ایجاد می‌شود.

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین تمرکز بر حل مسائل و خودداری مردم و مسئولان از درگیر شدن و سرگرم شدن به حاشیه‌ها را یک راهبرد ضروری دیگر خواندند و گفتند: حاشیه‌ها همیشه ساخته و پرداخته دست دشمن نیست بلکه گاهی از روی غفلت یا عوامل دیگر و با انگیزه‌های گوناگون، حاشیه‌هایی در اطراف یک کار یا یک شخص ایجاد می‌شود که مردم باید بی‌اعتنا باشند و مسئولان هم بدون توجه به حواشی، تلاش خود را بر کارهای مهم و مشکل‌گشا متمرکز کنند.

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور نیز روز شنبه و در دیدار جمعی از مردم، مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی که پس از اقامه نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب اسلامی انجام شد، با اشاره به تأکید ایشان به همکاری قوای سه‌گانه با یکدیگر اظهار داشت: به رهبر انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران اطمینان می‌دهم که هر سه قوه با همدلی و هم‌افزایی از حاشیه‌ها پرهیز، و بر متن که تحقق شعار سال و گره‌گشایی از زندگی مردم و خدمت خالصانه به آنان است، تمرکز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *