محصول شهدای چوار 65 را تخریب نکنیم

پیشنهاد می‌شود ادارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن قدردانی از مدیرعامل پتروشیمی از محصول چوار ۶۵ تمبر یادبود تهیه کنند.

پتروشیمی ایلام بعد از راه اندازی الفین با توان داخلی و بومی توانست خودباوری و توان تولیدی متخصصان داخلی را در سال جهش تولید عملی کند و در اقدامی تحسین برانگیز یکی از محصولات پتروشیمی مزین به نام مقدس شهدای مظلوم چوار 65 شد.

برخی افراد از روی آگاهی یا نا آگاهی و با اهداف خاص مطالبی در مورد این محصول در برخی رسانه ها منتشر کردند، که امیدواریم هرچه زودتر تجدید نظر کنند و در جهت حمایت از تولید و فرهنگ شهادت قدردان این اقدام فرهنگی پتروشیمی ایلام باشند.

خاطرنشان می‌شود: مدیران حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران، به عنوان پاسداران فرهنگ شهادت این اقدام شایسته را مورد توجه قرار دهند و از مدیرعامل انقلابی پتروشیمی استان قدردانی و برای این محصول تمبر یادبود در نظر بگیرند.

پتروشیمی ایلام از نظر مدیریت دارای نقدهایی و مطالبه گری و انتقاد حق مسلم منتقدان و مردم است اما مدیرعامل پتروشیمی در این مدت نقدها را مورد ارزیابی قرار داده است و با تغییر چند مدیر نشان دادند نقد پذیر و پیگیر هستند و وظیفه منتقدان هم تعامل و همراهی با ایشان برای بهبود وضعیت مدیریت است که بایستی از عنوان کردن مطالب کذب و دور از انصاف پرهیز شود به خصوص در مورد محصول شهدای چوار 65 که نیازمند حمایت قاطع است.

یکی از راهکارها برای رفع محرومیت در مناطق محروم برند سازی و بازاریابی است، که با نامگذاری این محصول به نام شهدای شهرستان چوار تاثیرات مستقیم و اثر گذاری برای جذب سرمایه گذار خواهد داشت.

در حال حاضر استان با مشکل جذب سرمایه رو به رو شده است و نباید با رقابت های سیاسی و شخصی برای به قدرت رسیدن برخی اشخاص از ارزش های اسلامی استفاده ابزاری شود و باید توجه شود که تضعیف ارزش های انقلاب موجب تبعات منفی و بهره برداری رسانه های معاند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *