بزودی دومین اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی داخل سالن آقایان آغاز می‌شود

سرمربی تیم ملی هاکی آقایان گفت:

دومین اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی داخل سالن آقایان ایران از 8 الی 15 شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی‌ واحد علوم تحقیقات تهران آغاز می‌شود.

رجب نورانی با اعلام این مطلب که این اردو با هدف آماده سازی بازیکنان تیم ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی بانکوک و مسابقات جهانی بلژیک برگزار خواهد شد، گفت: در این اردو 27 نفر ورزشکار حضور دارند که به مدت 8 روز زیر نظر سرمربی تیم ملی برای تقویت و بالا بردن سطح آمادگی جسمانی، انجام تکنیک و تاکتیک تیمی به تمرین می‌پردازند.

وی افزود: در این اردوی آمادگی
محمدعلی ملک‌احمدی مدیر فنی تیم ملی
امیر چهاردولی به عنوان سرپرست اردو
مهدی ملک احمدی و رسول بابا صادقیان به عنوان مربی
حسین ترابی، فضل‌الله فتح الهی و پویا نوشادی به عنوان بدنساز
محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ
مرتضی احمدی و علی گلگون به عنوان داور
محمد ستاری به عنوان هماهنگ کننده

بازیکنان تیم ملی هاکی کشورمان را همراهی میکنند.

همچنین لازم به ذکر است سومین مرحله اردوی تیم ملی هاکی بانوان نیز از تاریخ ۳۱ مرداد لغایت ۷ شهریور درمحل دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران در حال برگزاری است.

در این اردو بازیکنان از نظر فاکتورهای جسمانی، تاکتیک و تکنیک‌های فنی به صورت انفرادی و تیمی در سطح خوبی قرار دارند و إن‌شاءالله با برگزاری اردوهای متعدد تا زمان برگزاری بازیهای آسیایی در تایلند به صد درصد آمادگی خواهند رسید.

در این مرحله ۲۲ بازیکن به اردو دعوت شدند که زیر نظر سرمربی تیم ملی سرکار خانم عبدی تمرینات خود را انجام می‌دهند، تمام تلاش فدراسیون و کادر فنی کسب یکی از سکوهای آسیا در بخش بانوان است.

شرایط کرونایی تا حدودی کار را برای تمرینات بازیکنان در استان‌ها دشوار کرده اما فدراسیون هاکی تا این مرحله که سومین اردوی تیم ملی بانوان در حال برگزاری‌است، از نظر میزبانی و رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی توانسته شرایط خوبی را برای تیم ملی بانوان مهیا کند.

امیدواریم با برنامه ریزی‌های کادر فنی و تلاش بازیکنان و حمایت‌های فدراسیون در رأس آن دکتر قدیمی و نایب رییس بانوان خانم شجاعی، بتوانیم تاریخ ساز شده و مدال خوش رنگی از مسابقات آسیایی تایلند کسب نماییم.

گفتنی است در این اردو
خانم‌ها نوری، حسنی و کریمی بعنوان مربی
خانم ربانی بدنساز تیم ملی
خانم ایران زاده و کیانفر بعنوان داور
خانم گشتاسبی سرپرست تیم ملی
خانم پور لاهیجی به عنوان سرپرست اردو

به همراه محمد علی ملک احمدی و امیر میرزایی بعنوان مدیر فنی و مشاور فنی سرمربی تیم ملی را همراهی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *