رئیس‌جمهور مطرح کرد: ضرورت نظارت بر روند تأمین و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم

رئیس‌جمهور با تاکید بر ضرورت نظارت بر روند تأمین و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم، گفت: دستگاه‌های مسئول بر روند تأمین نیازهای اساسی جامعه نظارت و در راستای برطرف کردن دغدغه‌های مردم با اجحاف‌کنندگان برخورد قانونی و قاطع داشته باشند.

به گزارش شنیدستم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار که پنجشنبه شب برگزار شد، اظهار کرد: نظارت بر بازار کالاهای مصرفی مردم وظیفه اساسی اتحادیه‌های صنفی است از این رو از استانداران سراسر کشور می‌خواهم مراقب اجرای صحیح وظایف اتحادیه‌ها باشند.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت بر روند تأمین و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم، افزود: دستگاه‌های مسئول بر روند تأمین نیازهای اساسی جامعه نظارت و در راستای برطرف کردن دغدغه‌های مردم با اجحاف‌کنندگان برخورد قانونی و قاطع داشته باشند.

رئیس‌جمهور نظارت بر بازار کالاهای مصرفی مردم را وظیفه اساسی اتحادیه‌های صنفی دانست و از استانداران سراسر کشور خواست مراقب اجرای صحیح وظایف اتحادیه‌ها باشند.

وزرای جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارش‌های جداگانه‌ای از اقدامات انجام شده برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم ارائه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *