وزرای اقتصادی برنامه‌های خود را برای مهار تورم و رونق تولید ارائه کنند

رئیس جمهور با اشاره به نام‌گذاری سال که امروز دغدغه مهم مردم، دولت و رهبری معظم انقلاب اسلامی است، گفت: وزرای اقتصادی دولت مکلف هستند، برنامه‌های پیشنهادی خود را در قالب نسخه عملیاتی و اجرایی مهار تورم و رونق تولید ارائه دهند.

به گزارش شنیدستم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، اولین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ با موضوع بررسی راهکارهای تحقق شعار سال، امروز _شنبه پنجم فروردین ماه ۱۴۰۲_ به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزاری شد.

رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به نام‌گذاری سال، مهار تورم و رشد تولید را که امروز دغدغه مهم مردم، دولت و رهبری معظم انقلاب اسلامی است، نه یک برنامه مقطعی بلکه برنامه دائم دولت تا تحقق آن دانست و وزرای اقتصادی دولت را مکلف کرد برنامه‌های پیشنهادی خود را در قالب نسخه عملیاتی و اجرایی مهار تورم و رونق تولید ارائه کنند.

در این جلسه همچنین وزرای جهاد کشاورزی، صمت، اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن ارائه گزارشی از شاخص‌های اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۱، مهم‌ترین چالش‌های پیش روی اقتصاد کشور را تشریح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *