ماجرای سانسور «نون خ» و عذرخواهی سعید آقاخانی از بیننده‌ها

سعید آقاخانی ـ کارگردان مجموعه «نون خ» ـ از ممیزی این سریال به هنگام قرار گرفتن در پلتفرم وابسته به صداوسیما ـ تلوبیون ـ خبر داد و از این بابت از بیننده هایش عذرخواهی کرد.

به گزارش شنیدستم، سریال «نون خ» پس از یک هفته تعطیلی از امشب (یکشنبه) با پخش قسمت جدید روی آنتن می رود. شامگاه شنبه ـ ۲۶ فروردین ماه ـ هم خلاصه ۱۴ قسمت قبلی پخش شد.

اما سعید آقاخانی ـ کارگردان و بازیگر نون خ ـ که به ندرت درباره این مجموعه اظهار نظری می کند، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نسبت به ممیزی «نون خ ۴» برای قرار گرفتن در پلتفرم «تلوبیون» واکنش نشان داد. به گفته وی این ممیزی ها بدون اطلاع گروه سازنده اتفاق می افتد و باعث سردرگمی مخاطب شده است.

آقاخانی نوشته است:

«ممیزی موضوع جالبیه که خودش می تونه دستمایه کارهای کمدی خوبی شه ولی خب نمیشه بهش پرداخت. علی الحساب این رو خدممتون عرض می کنم که سریال نون خ بعد از ممیزی های تلویزیون برای پخش در «تلوبیون» مجددا و بدون اجازه ما توسط خود تلویزیون ممیزی شدید میشه که همین باعث شده پرش های شدیدی در طول قسم ها به وجود بیاید و کسانی که از تلوبیون میبینن قطعا دچار سردرگمی میشن. به هر حال شرمنده ایم.»

طبق اعلام اخیر مرکز تحقیقات صداوسیما «نون خ ۴» پربیننده‌ترین سریال نوروزی معرفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *