نشست خبری سرمربی پرسپولیس

نشست خبری سرمربی پرسپولیس پیش از مصاف با استقلال
گل‌محمدی: من نتیجه بگیرم دونادونی کجا برود؟/ نمی‌دانم این همه بی سلیقی برای چیست

سرمربی پرسپولیس می‌گوید دیدار فردای تیمش با استقلال یکی از مهم ترین داربی‌های است که به یاد دارد.

به گزارش شنیدستم، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از داربی صدم و تقابل با استقلال در رابطه با این دیدار اظهار کرد: این عید را به همه مسلمانان جهان و مردم شریف ایران تبریک می‌گویم. امیدوارم نذر و نیاز شما مورد قبول خداورند قرار بگیرد. این یکی از مهم ترین داربی‌هایی است که به یاد دارم. با شرایط جدول مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد و ممکن است یکی از تیم‌ها را از گردونه رقابت‌ها خارج کند. به همین دلیل هر دو تیم به دنبال برد خواهند بود و هر دو تیم برای بردن به زمین می‌آیند.

او ادامه داد: این نشانه خوبی از یک بازی با کیفیت است و امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی را برای خودمان رقم بزنیم. حفظ تمرکز در داربی خیلی مهم است و هم تیم استقلال و هم ما بازیکنان باکیفیتی داریم. شاهد داربی جذابی خواهیم بود و امیدواریم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. جز پیروزی هدف دیگری نخواهیم داشت. با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم فقط درباره داربی فکر کردیم.

گل‌محمدی همچنین گفت: استقلال هم بازیکنان باکیفیتی دارد و قابل احترام است. بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. هر تیمی بتواند از موقعیت‌هایش استفاده کند و در دفاع بدون اشتباه باشد بازی را می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *