دریادلان نیروی دریایی ارتش موجب سربلندی ایران شدند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:
دریادلان نیروی دریایی ارتش موجب سربلندی ایران شدند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه ماموریت ناوگروه ۸۶ نقطه تحولی در قدرت دریایی ایران اسلامی است، گفت: دریادلان نیروی دریایی ارتش فراتر از امواج اقیانوس کاری به ظاهر نشدنی را به سرانجام رساندند و موجب سربلندی نیروهای مسلح و ایران اسلامی شدند.

به گزارش شنیدستم و به نقل از روابط‌عمومی ارتش، سردار سرلشکر محمد باقری، در آئین استقبال رسمی از ناوگرهای ۸۷ نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندر عباس، طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای نیروی دریایی، اظهار کرد: امروز به استقبال دریادلان نیروی دریایی ارتش آمده‌ایم که فراتر از امواج اقیانوس کاری به ظاهر نشدنی را به سرانجام رساندند و موجب سربلندی نیروهای مسلح و ایران اسلامی شدند.

وی افزود: حوادث گوناگون و تجربه ۴۴ ساله به ما نشان داده است که برای سربلندی میهن راهی جز طی کردن عزت و اقتدار نداریم و این راهی الهی است که باید در آن برای عزت ملت گام برداشت. دریا یک قدرت برای ملت ما است و ما برای اینکه یک قدرت دریایی باشیم، چیزی کم نداریم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: خداوند همه ویژگی‌های تبدیل شدن به یک قدرت دریایی را به ما اعطا کرده و اقدام بی‌سابقه نیروی دریایی ارتش در انجام این مأموریت تاریخی یک اقدام استثنایی و تاریخی است. ما در مذاکرات و دیدارها می‌بینیم که حتی کشورهایی که از لحاظ فنی این توانمندی را دارند، جرأت انجام چنین مأموریتی را ندارند، اما این جمهوری اسلامی است که دست به این اقدام زده و این مسیر خطرناک را طی کردند و آماری استثنایی را رقم می‌زنند.

وی ادامه داد: بسیار افتخارآفرین است که یک نیروی دریایی تحت تحریم چنین مأموریت تاریخی را انجام می‌دهد، افتخار ما شما جوانان هستید که این کار بزرگ را انجام داده‌اید و می‌توانید مأموریت‌های بزرگ‌تر را انجام دهید، از شما و خانواده‌های شما سپاسگزاریم که هشت ماه دوری و فراق شما را تحمل کردند.

سرلشکر باقری تصریح کرد: این مأموریت تاریخی نقطه تحولی در قدرت دریایی ایران اسلامی است و شما دریادلان نیروی دریایی ارتش، پیام‌آور اقتدار و بالندگی ایران اسلامی هستید و جا دارد که از زحمات شما عزیزان حاضر در ناوگروه تقدیر و تشکر کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *