تدارک رسانه‌ای برای ۲۲ بهمن تماشایی

رئیس مرکز تولید و فنی سیما تاکید کرد:

مراسم تهران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۲ نقطه پوشش داده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شنیدستم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مهرداد عظیمی رئیس مرکز تولید و فنی سازمان صداوسیما در جمع مدیران تولید و فنی شبکه‌های سیما و مدیران حوزه فنی گفت: با اختصاص ۱۰ واحد سیار و استفاده از لینک و فیبر، مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال در ۱۲ نقطه شهر تهران پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز تولید و فنی رسانه ملی با توجه به شرایط کنونی تهران که به واسطه پیک ششم و اوج گیری امیکرون در حالت قرمز قرار گرفته است، گفت: به دلیل اهمیت رعایت پروتکل‌های ستاد ملی کرونا، جشن پیروزی انقلاب امسال نیز به صورت موتوری و خودرویی با حضور مردم غیور پایتخت برگزار می‌شود و برای پوشش این رویداد، مرکز تولید و فنی سیما اقدامات و تمهیدات لازم را درنظر دارد.

وی با قدردانی از همه بخش‌های سازمان به ویژه معاونت توسعه و فناوری رسانه گفت: با توجه به اهمیت انکارناپذیر یوم الله ۲۲ بهمن و پاسداشت این روز تاریخی، با هم افزایی بین بخشی، کلیه مدیران این مرکز و همکاران خبره، دارای تجربه و تعهد در جشن پیروزی انقلاب حضور میدانی دارند.

وی همچنین از بکارگیری ۳ پرنده برای تصویربرداری هوایی از حضور حماسی مردم (به شکل خودرویی و موتوری) در روز ۲۲ بهمن خبر داد.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما در ادامه با بیان اینکه با تمهیدات و برنامه ریزی صورت گرفته، تصاویر متنوع و با کیفیت در اختیار شبکه‌ها قرار می‌گیرد تا تصاویر این حماسه حضور معنادار و متفاوت از سیما به نحو شایسته پخش شود.

شایان ذکر است مرکز تولید و فنی سیما به عنوان بزرگترین مجموعه تخصصی سازمان صداوسیما محور و مرکز ثقل پوشش ویژه برنامه‌هایی چون راهپیمایی، انتخابات و… است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *