فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران: برای سفرهای نوروزی تدابیر انتظامی اندیشیده شد

شنیدستم/ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی، گفت: تدابیر انتظامی برای سفرهای نوروزی هموطنان به نقاط مختلف کشور اندیشیده شده است.

سردار احمدرضا رادان عصر امروز با حضوربا اشاره به اینکه با نزدیک شدن به نوروز، نیروهای پلیس در دو حوزه سفرهای نوروزی و حوزه انتظامی طرح‌های ویژه‌ای را اجرا می‌کنند، گفت: در بحث راه و سفرهای نوروزی نیروهای پلیس از چند روز قبل در جاده‌های کشور مستقر شدند و طرح نوروزی تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در حوزه انتظامی نیز قرارگاه‌های نوروزی فعال شدند که تا پایان نوروز در بحث‌هایی مانند رفت و آمد، تنظیم مقررات انتظامی و خدمت به مسافران و مردم فعال خواهند بود.

سردار رادان مازندران را یکی از استان‌های مهم مسافرپذیر دانست و یادآور شد: اقدامات خوبی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در این استان انجام شده است که باید تقویت شوند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان  اینکه بررسی‌های چند روز اخیر نشان می‌دهد در حوزه تصادفات اگرچه مردم خوب رعایت کردند، اما شاهد تلفات بودیم که در شان مردم نیست و باید بیشتر از این به قوانین و مقررات توجه کنند، تصریح کرد: تعداد اندکی از رانندگان متخلف هستند که می‌خواهند اراده خود را به رانندگان دیگر تحمیل کنند که برخورد نیروی انتظامی با آن‌ها قاطع خواهد بود.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه کاهش سرقت تلاش شده است تا گشت‌های پلیس حضور فعالی در محلات داشته باشند، افزود: اخبار خوبی در این حوزه پس از پایان تعطیلات به اطلاع مردم خواهد رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *