فرامرز صدیقی در بیمارستان بستری است

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اعلام کرد که فرامرز صدیقی چند روزی است به علت مشکلات ریوی و معده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در تهران بستری و تحت درمان قرار گرفته است.

به گزارش شنیدستم به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی پس از کسب اطلاع از بستری شدن فرامرز صدیقی – بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون – به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیمارستان محل بستری این هنرمند رفت و در گفتگو با همراهان او در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

او با تاکید بر همراهی این صندوق در کنار هنرمندان کشور در همه ایام به ویژه دوران بستری و درمان در بیمارستان عنوان کرد: صندوق اعتباری هنر تلاش خواهد کرد تا شرایط مطلوبی را برای ادامه زندگی وی پس از ترخیص از بیمارستان را در محیطی مناسب فراهم کند.     

در این دیدار، فرامرز صدیقی نیز با قدردانی از حضور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر و هیئت همراه برای عیادت از وی، از توجه محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر کرد.

آذرماه سال گذشته پس از مدت‌ها بی‌خبری از این بازیگر، عکسی از او منتشر و به سرعت در فضای مجازی وایرال شد که با واکنش‌های زیادی نیز همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *