حیدری: رفتار سازمان لیگ شائبه‌ها را تقویت می‌کند/ برای فینال جام حذفی داور خارجی بیاورید

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سازمان لیگ هفته‌ها وقت داشت درباره برنامه لیگ و حتی محل برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس هم تصمیم بگیرند، این رفتار آنها شائبه‌ها را تقویت می‌کند.

به گزارش شنیدستم، تصمیم سازمان لیگ فوتبال برای برگزاری دیدار روز شنبه پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر موجی از انتقادها و اعتراض‌ها را در پی داشته است.

یکی از تیم‌های معترض به این موضوع باشگاه استقلال است.

خسرو حیدری، مربی استقلال با اشاره به اتفاقات روزهای اخیر، برنامه‌ریزی سازمان لیگ و اشتباهات پرتعداد داوری اظهار کرد: چه فرقی بین ما و یک تیم دیگر هست که ما باید به ورزشگاه شهید دستگردی برویم و بدون تماشاگر بازی کنیم و آن‌ها می‌توانند هر ۲ دیدار را با تماشاگر و در ورزشگاه آزادی برگزار کنند؟! این یک ظلم و تبعیض آشکار است و دلیلش هم معلوم نیست. باید مسئولان سازمان لیگ جواب ما و هواداران‌مان را بدهند.

وی افزود: چه چیزی فرق کرده است؟ وقتی که ما با پیکان بازی کردیم هم شرایط مثل الان بود و کورس قهرمانی شکل گرفته بود. الان هم که به پایان لیگ رسیده‌ایم و حساسیت‌ها بیشتر است اما به جای این که دقت و سخت‌گیری برای اجرای عدالت بیشتر باشد، همه چیز برعکس شده و به سود دیگران است.

مربی استقلال اضافه کرد: افتضاحات داوری‌ها هم که مشخص است و صدای همه را در آورده است. مدت‌ها است که اشتباهات داوری علیه ما است و شاید قبلا برای توجیه این اشتباهات می‌گفتند کمک داور ویدیویی نیست و باید داور در یک صدم ثانیه تصمیم بگیرد که اینها هم توجیه است؛ با این‌حال سوال من این است که برنامه‌ریزی لیگ مگر داوری است که باید در کسری از ثانیه تصمیم بگیرند؟ هفته‌ها وقت داشتند درباره برنامه لیگ و حتی درباره محل برگزاری بازی هم تصمیم بگیرند. این رفتار شائبه‌ها را تقویت می‌کند. مگر استقلال چه کرده که انقدر علیه ما تصمیم می‌گیرند و با ما دشمنی می‌کنند؟ چگونه پیکان نتوانسته از حق میزبانی خود دفاع کند و به حق این تیم که حق سایر تیم‌ها هم هست، توجهی نشده است؟ الان صدای چند تیم و مربی هم از این سبک برنامه‌ریزی در آمده است. ما از سازمان لیگ و فدراسیون قاطعانه می‌خواهیم برای فینال جام حذفی، از داور خارجی استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *