تمدید ثبت نام کاردانی فنی وکاردانی حرفه ای ناپیوسته علمی کاربردی تا ۱۷ شهریور


– ثبت‌نام و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی ‌کاربردی مهر سال ۱۴۰۲ تا پایان روز جمعه ۱۷ شهریور سال ۱۴۰۲ تمدید شد.

شنیدستم/ به گزارش ایرنا: پیرو انتشار دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی ‌کاربردی مهرماه ۱۴۰۲ به تاریخ ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ و اطلاعیه پذیرش مربوط به آن در تاریخ ۷ شهریورماه ۱۴۰۲، ضمن اعلام اصلاحات دفترچه‌ راهنمای فوق به شرح جدول به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن‌دسته از داوطلبانی که تا ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا پایان روز جمعه ۱۴۰۲/۰۶/۱۷ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه‌ راهنمای مذکور و اصلاحات مندرج در این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

در ضمن آن‌ دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا ۱۴۰۲/۰۶/۱۷، نسبت به مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

رشته‌محل‌های مندرج در جدول زیر از دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته حذف شده است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *