کار صعود تارتار به پنالتی ها نرسید؛ ملوان ۲-۱ سایپا، طلایی ترین گل در بهترین زمان

ملوان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد سایپا گذر کند.

شنیدستم / به گزارش ورزش سه، در آخرین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران دو تیم ملوان و سایپا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک در طول ۱۲۰ دقیقه به سود ملوان خاتمه پیدا کرد.

این بازی از آغاز یک نبرد پر برخورد بین بازیکنان دو تیم بود اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد. محمد عمری موفق شد گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی برای ملوانی‌ها به ثمر برساند و پس از آن تنها ۶ دقیقه بعد از آن، محمد حسین خسروی مدافع پیش‌تاخته سایپا این گل را جبران کرد.

پس از آن ملوان با موقعیت‌های زیادی که روی دروازه داشت چند مرتبه تا یک قدمی گل دوم رفت اما این ماجرا تا پایان بازی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱۱۹، حسین صادقی هافبک خلاق ملوان موفق شد با یک ضربه تماشایی گل پیروزی بخش آنها را وارد دروازه سایپا کند.

با این پیروزی شاگردان مهدی تارتار علاوه بر شرایط خوبی که در لیگ برتر دارند، حالا در جمع هشت تیم برتر جام حذفی فوتبال ایران قرار می‌گیرند و باید خودشان را برای مرحله یک چهارم نهایی آماده کنند.

شرح گل:

ملوان ۱-۰ سایپا (محمد عمری دقیقه ۶۷): حرکت قاضی پور از کنار محوطه جریمه با برخورد خسروی همراه شد و داور به سود این تیم اعلام پنالتی کرد که عمری توانست پنالتی خود را خلاف جهت علیپور وارد دروازه کند.

 

ملوان ۱-۱ سایپا (محمدحسین خسروی دقیقه ۶۸): ارسال بافقی در محوطه جریمه با ضربه سر خسروی همراه شد و این بازیکن موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

 

ملوان ۲-۱ سایپا (حسین صادقی دقیقه ۱۱۹): درست در آخرین لحظه این بازی، صادقی برگه صعود ملوان به مرحله بعد را امضا کرد. ارسال صفرزاده از سمت چپ روی پای صادقی نشست و این بازیکن به زیبایی هر چه تمام‌تر گل برتری را به ثمر رساند.

لحظات حساس:

دقیقه ۲۰: بازی بدون موقعیت خاصی روی دروازه دو تیم جریان دارد.

دقیقه ۲۵: حرکت خوب عمری با دخالت بازیکن سایپا خراب شد و این توپ بدون هیچ خطری بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: نیمه نخست که نیمه پر برخوردی بود، با همان نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کرد و در مجموع شاهد موقعیت خاصی روی دروازه دو تیم نبودیم.

دقیقه ۴۷: خروج ضعیف علی‌پور از دروازه سایپا، توپ را مقابل پای قاضی پور قرار داد اما ضربه خوبی به توپ نزد.

دقیقه ۶۰: ضربه پای راست و از راه دور عیدی از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه 73: شوت صادقی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت

دقیقه ۷۶: شوت فوق العاده مهران احمدی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۴: ارسال جعفری با ضربه سر خطرناک سلیمانی همراه شد که از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۹۰+۲: این بار حسین صادقی با ضربه از راه دور شانسش را برای باز کردن دروازه این تیم امتحان کرد که علیپور توپ را راهی کرنر کرد و کرنر هم ثمره‌ای نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *