رئیسی: در ۲۳ استان کشور دیگر مشکل بیکاری حاد نداریم


سید ابراهیم رئیسی تاکید کرد:  در ۲۳ استان کشور مشکل بیکاری حاد دیگر نداریم و به ۵ درصد رسیده است.

شنیدستم/ به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی، با بیان اینکه اشتغال بسیار مهم است، گفت: امروز افتخار داریم به مردم بگوییم در ۲۳ استان کشور مشکل بیکاری حاد دیگر نداریم و به ۵ درصد رسیده است.

رئیسی با تأکید بر اینکه فضای کار و تلاش در صنایع و رونق واحدهای صنعتی مثال‌زدنی است، گفت: ما از وعده ایجاد سالی یک میلیون شغل در کشور عقب نیستیم، یعنی تا امروز دولت توانسته است برای ایجاد شغل و فعالیت واحدهای تولیدی و کار کشاورزی در همه عرصه‌ها گام هایی با کمک مردم و به دست توانای آنان و با همت مردم بردارد.

رئیس جمهور کشورمان موضوع بعد را مسئله مسکن عنوان کرد و افزود: مسئله مسکن هم نیاز کشور هم تکلیف قانونی هم وظیفه دولت می‌دانم.

رئیسی با تصریح اینکه مسئله مسکن برای جوانان دغدغه ماست و حتما موضوع مسکن جزو مواردی است که شاید بتوان گفت روزی نمی‌گذرد الا اینکه پیگیر مسئله مسکن در تمام استان‌های کشور نباشم، گفت: جوانان بدانند تمام تلاش خود را می‌کنیم و دولت هم بنا دارد به وعده‌هایش عمل کند و اگر به هردلیلی توفیق پیدا نکردیم آنچه گفتیم صد درصد انجام شود این شهامت و شجاعت وجود دارد که در محضر مردم بگوییم به چه دلایلی چند درصد از وعده‌ها انجام شده است چراکه این دولت، دولت صادق الوعد و شفافی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *